KUPON ALKALMAZÁS
Segítség · GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)

Vissza a főoldalra »

Segítség Kupon felhasználóknak (akik kapják)

Segítség Kuponkibocsátóknak (akik adják)




1. Segítség Kupon felhasználóknak (akik kapják)

1.1. Miért érdemes nekem a Kupon Alkalmazást használnom? Miért jó nekem?

A Facebookon, a Kupon Alkalmazás által kibocsátott kuponokat kizárólag a Facebookra regisztrált, magánszemélyek tudják elérni. A Kupon Alkalmazás összeköti a Kuponkibocsátó cég vagy vállalkozás Facebook oldalát és Önt, mint kupont szerző, kupon felhasználó magánszemélyt. A Kupon Alkalmazás segítségével Ön kedvezményesen tud vásárolni termékeket vagy alapvetően olcsóbb szolgáltatásokhoz jutni. A Kupon Alkalmazás használata ingyenes az Ön számára, ezért kizárólag a Kuponon szereplő termék vagy szolgáltatás egy részéért kell fizetnie, vagy akár olyan kedvezményben is részesülhet, hogy teljesen ingyen jut egy-egy termékhez, szolgáltatáshoz.
A kuponokért előzetesen nem kell fizetnie. Sem a Kuponkibocsátó, sem a Kupon Alkalmazás nem kér Öntől előzetesen semmiféle befizetést, hogy az Öné lehessen a kupon. Kizárólag a beváltó helyen kell fizetnie (esetlegesen) a kedvezményes termékért vagy szolgáltatásért.
Ön többféle módon tud tájékozódni a legfrissebb kuponok, akciókról. Egyrészről a Kuponkibocsátók Facebook oldalán, a Kupon Alkalmazás segítségével. Egyébiránt a legfrissebb kuponokról, akciókról és Kuponkibocsátókról a Kupon Alkalmazás fejlesztői által létrehozott Kupon Alkalmazás főoldalon, illetve a folyamatosan frissített RSS hírcsatorna segítségével tájékozódhat.
Összességében a válaszunk a feltett kérdésre:

Ugrás a tetejére »

1.2. Hogyan tudom használni a Kupon Alkalmazást? Hogyan szerezhetek kupont?

Hogyan szerezzünk kedvezményes kupont 1 perc alatt?

Ön többféle módon tud tájékozódni a legfrissebb kuponok, akciókról. Egyrészről a Kuponkibocsátók Facebook oldalán, a Kupon Alkalmazás segítségével. Egyébiránt a legfrissebb kuponokról, akciókról és Kuponkibocsátókról a Kupon Alkalmazás fejlesztői által létrehozott Kupon Alkalmazás főoldalon, illetve a folyamatosan frissített RSS hírcsatorna segítségével tájékozódhat.

Egy példa segítségével könnyedén be tudjuk mutatni, hogy a legegyszerűbb kuponhoz jutni a Kupon Alkalmazás segítségével.

Ugrás a tetejére »

1.3. Miért nem látom a kupon részleteit?

Ha a Kuponkibocsátó oldalán látja a Kupon Alkalmazás segítségével létrehozott aktuális kampányokat, akciókat, kuponokat, de nem tud rákattintani, és nem tudja a kedvezmény részleteit megtekinteni, annak több oka lehet, mint például:

A Kupon Alkalmazás segítségével kedvezményes kupont szerezni csak a kupon kampány (akció) részleteinek megtekintése után tud.

Ugrás a tetejére »

1.4. Hogyan értesülhetek a legfrissebb kuponokról, akciókról?

Ön többféle módon tud tájékozódni a legfrissebb kuponok, akciókról. Egyrészről a Kuponkibocsátók Facebook oldalán, a Kupon Alkalmazás segítségével. Egyébiránt a legfrissebb kuponokról, akciókról és Kuponkibocsátókról a Kupon Alkalmazás fejlesztői által létrehozott Kupon Alkalmazás főoldalon, illetve a folyamatosan frissített RSS hírcsatorna segítségével tájékozódhat.

Ugrás a tetejére »

1.5. Miért nem látszik megfelelően a kuponom nyomtatáskor?

A különféle internetképes eszközözök, operációs rendszerek és böngészők eltérő módon jelenítik meg a webes felületeket és a nyomtató kezelési metódusok is más és más. A készítés során arra törekedtünk, hogy lehetőleg mindenhol a lehető legjobban jelenjen meg a nyomtatandó kupon. A kupon nyomtatását álló tájolású, A4-es méretű papírra méreteztük, margók, fej- és lábléc nélkül. Kérjük ezek szerint állítsa be a nyomtatóját, böngészőjét! Optimális esetben, mint ezt egy MINTA kupon (54 KB, PDF) is szemlélteti, jól és olvashatóan kell megjelennie a kuponnak a nyomtatás során. Amennyiben mégsem sikerül megfelelő módon kinyomtatni a kupont, kérjük legalább a kupon sorszámát próbálja eljuttatni a Kuponkibocsátónak.

Ugrás a tetejére »

1.6. Hol tudom elérni a kuponjaimat? És a korábban megszerzett kuponjaimat?

Ha már megszerzett egy kupont, akkor az a Kuponkibocsátó oldalán továbbra is megtekinthető marad. Az aktuális kuponra felkerül egy címke, még felhasználhatod címszóval. Ha már be is váltottad, felhasználtad, akkor azt is jelölni fogja a Kupon Alkalmazás. A kupon részletei azonban mindvégig megtekinthető marad a számodra. Ha esetlegesen a Kuponkibocsátó törli a kampányt vagy az alkalmazást a Facebook oldaláról, akkor is megtekintheted a felhasználni kívánt kuponjaidat, illetve az összes korábban megszerzett kuponjaidat a Kupon Alkalmazás főoldalán.

Ugrás a tetejére »




2. Segítség Kuponkibocsátóknak (akik adják)

2.1. Miért érdemes nekem a Kupon Alkalmazást használnom? Miért jó nekem?

A Facebookon, a Kupon Alkalmazás által kibocsátott kuponokat kizárólag a Facebookra regisztrált, magánszemélyek tudják elérni. A Kupon Alkalmazás összeköti az Ön Facebook oldalát és a kupont szerző, kupon felhasználó magánszemélyt. Az Ön oldala, adott esetben, a kupon felhasználó kedvenc oldalai közé fog bekerülni. Normál esetben a kupon felhasználó, a kupon szerzés után értesülni fog az Ön Facebook oldalán közzétett hírekről, eseményekről. Adott esetben a kupon felhasználó ismerősei is tudomást szerezhetnek a kupon szerzésről, így akár újabb ügyfeleket is szerezhet. A legfrissebb kuponokról, akciókról és Kuponkibocsátókról a felhasználók, a Fejlesztők által is promótált Kupon Alkalmazás főoldalon, illetve a folyamatosan frissített RSS hírcsatorna segítségével tájékozódhatnak - így gyorsan terjedhet az Ön cégének hírneve. Emellett Ön elad termékeket, szolgáltatásokat - ezáltal növekszik a bevétele, forgalma.
A kuponszerzési lehetőség teljesen ingyenes, így pénzügyi forgalom, tranzakció nincs mögötte - a kupon szerzőknek, felhasználóknak a kinyomtatott kuponnal és az esetleges ellenértékkel a beváltó helyen kell jelentkezni.
A kupon kibocsátás, más szolgáltatókkal ellentétben, ingyenes; nincs jutalékrendszer. A későbbiekben lehetséges, hogy fizetős funkciókat, szolgáltatásokat vezetünk majd be, melyek emelik a szolgáltatás minőségét, de erről majd külön tájékozódhatnak. Használják a Tetszik (Like) gombot, hogy értesüljenek a legfrissebb információkról.
Összességében a válaszunk a feltett kérdésre:

Ugrás a tetejére »

2.2. Hogyan tudom használni a Kupon Alkalmazást? Hogyan tudok kuponokat kibocsátani?

Alapvetően néhány lépésben elmondható, hogy hogyan működik a Kupon Alkalmazás. A képre kattintva megtekinthető egy sematikus videó segítségével a Kupon alkalmazás működése, a Kuponkibocsátó oldaláról.

Facebook Kupon regisztráció és új kupon kampány létrehozása

Ugrás a tetejére »

2.3. Hogyan tudom hirdetni a kupon kampányomat?

A legfrissebb kuponokról, akciókról és Kuponkibocsátókról a felhasználók, a Fejlesztők által is promótált Kupon Alkalmazás főoldalon, illetve a folyamatosan frissített RSS hírcsatorna segítségével tájékozódhatnak.
Ennek ellenére javasoljuk, hogy a saját Facebook oldalán hirdesse meg a Kupon szerzési lehetőséget (kupon kampányt). Emellett még számos offline és online marketing módszerrel hirdetheti a lehetőséget, hogy Ön aktuálisan kedvezményeket ad minden olyan ügyfelének, leendő ügyfelének, aki használja a Facebookot és a Kupon Alkalmazást az Ön oldalán.
Emellett javasoljuk, hogy az aktuális kupon képét (amit az Adminisztrációs felület, Kampányok listázása rész, Megtekint gomb segítségével érhet el) posztolja ki az oldala üzenőfalára is, de számos módon hirdetheti a kedvezményes kupon akciót. Érdemes a kupon kampányról folyamatosan posztolni, az érdeklődést fenntartani.

Ugrás a tetejére »

2.4. Hogyan tudom érvényesíteni a kuponokat, amikor a kupon felhasználók be akarják váltani?

Hogyan érvényesítsük egy kupont?

Amint egy kupont szerző személy (kupon felhasználó) érkezik az Ön vállalkozásához, cégéhez, hogy az adott kupon kedvezményt érvényesítse, a szolgáltatás igénybevételekor vagy akár termék vásárlásakor, Önnek vagy az Ön által megbízott, az Ön Facebook oldalán adminisztrációs jogot szerző személynek az alábbi teendője van:

Amennyiben nincs internet elérhetősége a kupon beváltás helyén, érdemes nyomtatott listát, vagy elektronikus táblázatot készíteni a megszerzett kuponokról - napi rendszerességgel. Így az Önhöz látogató ügyfelek kuponjait "offline" módon is tudja ellenőrizni, validálni; amit esetleg később beregisztrálhat, adminisztrálhat a Kupon Alkalmazásban, amikor újra internet közelben lesz.

Ugrás a tetejére »

2.5. Miért nem aktív a Facebook oldalamon a Kupon Alkalmazás?

Amennyiben Ön a Facebook oldalán adminisztrátorként van jelen és a Kupon Alkalmazás a "Jelenleg nincs aktiválva az Ön számára a Kupon Alkalmazás!" üzenettel fogadja, akkor Ön ugyan sikeresen telepítette az alkalmazást az oldalára, de a Fejlesztő/Üzemeltető cég még nem engedélyezte az Ön számára a Kupon Alkalmazás használatát.
A Fejlesztő cég korlátozhatja az aktív Kuponkibocsátók számát, így lehetséges, hogy Ön azt az üzenetet kapja, hogy "Hamarosan aktiválásra kerül a Kupon Alkalmazás". Ekkor, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, és egyéni elbírálás alapján a Fejlesztő cég dönt a Kupon Alkalmazás aktiválásáról.
Azonban amint regisztrálja magát kupon adminisztrátornak (kattintson az Adminisztrátor Regisztráció menüpontra), és a Kupon Adminisztráció menüpontot választja, aktiválás nélkül is kipróbálhatja az adminisztrátori felületet. Új kampányt vehet fel, beállíthatja a cégadatokat, stb. Ezzel időt nyerhet, amíg a Fejlesztő cég aktiválja az alkalmazást az Ön számára.

2.6. Minden egyes kampány indításakor kérni kell az Alkalmazás aktiválását?

Röviden nem. Az Alkalmazást üzemeltető cég egyelőre nem mindenki számára engedélyezi az Alkalmazás használatát. Kérésre, előzetes elbírálás alapján azonban aktiválhatja. Amennyiben aktiválásra kerül az Alkalmazás, az a visszavonásig mindvégig érvényes marad az üzleti típusú Facebook oldal számára. Ekkor a kampányok szabadon indíthatóak, folytathatóak, lebonyolíthatóak. Nem kell tehát minden kampány kezdetekor aktiválást kérni. Tipp: A kampányokat már az aktiválási eljárás megkezdése előtt is el lehet kezdeni beállítani az adminisztrációs felületen, sőt, javasolt is.

Ugrás a tetejére »

2.7. Miért nem tudom megváltoztatni a kupon kampányomat?

Ha esetleg elrontotta vagy változtatni akar a feltételeken, amíg nem szereztek a felhasználók kupont, mindaddig szerkesztheti a kupon kampányt. Utána már nem! Tipp: Érdemes kicsit későbbre időzíteni a kampány kezdetét, mert addig még bőven tud javítani, változtatni a kampányon. A kibocsátott kuponok után már nem lehet változtatni a kampányon - ennek részben üzletpolitikai, etikai okai vannak. Azonban ha valami probléma történne a kampány során, a kampány letiltható a kampányidőszak alatt is, de a kibocsátónak mindenképp vállalni kell a felelőséget a kiadott kuponok érvényesítése érdekében.

Ugrás a tetejére »


Utoljára frissítve: 2013. április 19.